POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Serwis internetowy www.incop.pl jest własnością firmy INCOP Tomasz Janocha wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.
- Serwis www.incop.pl prowadzi sprzedaż elementów złącznych oraz sprzętu nitującego na terenie Polski za pośrednictwem internetu.
- Zakupów w Sklepie może dokonywać osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności cywilno-prawnych zwana dalej Klientem.
- Klient zobowiązany jest do zaznajomienia się z regulaminem sprzedaży internetowej serwisu www.incop.pl. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Kupującego z obowiązujących w nim zasad.
- Produkty prezentowane na stronie serwisu www.incop.pl nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów kodeksu cywilnego.
- Wszystkie produkty oferowane w serwisie www.incop.pl są oryginalne.
- Wszelkie publikowane materiały opisowe (opisy i zdjęcia) produktów stanowią własność serwisu www.incop.pl lub są przez niego publikowane za zgodą osób i/lub podmiotów posiadających majątkowe prawa autorskie do tych materiałów.
- Wszystkie informacje i zdjęcia produktów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody serwisu www.incop.pl
- W przypadku sporów wynikających z umów zawieranych pomiędzy www.incop.pl a Klientem, lub w związku z nimi, Serwis będzie dążył do ich polubownego rozwiązania. Gdyby jednak nie udało się osiągnąć ugody spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Wybór sądu zależy od powoda i charakteru roszczenia.
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację zasad sprzedaży określonych niniejszym regulaminem i zobowiązuje Klienta do ich przestrzegania.
- Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane będą od najbliższego dnia roboczego. Kontakt telefoniczny z serwisem www.incop.pl możliwy jest w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 08.00 – 16.00.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia i przesłanie go do INCOP Tomasz Janocha. Z chwilą wysłania zamówienia, zostaje ono przekazane do realizacji.
- Serwis www.incop.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem potwierdzenie o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu (lub odrzuceniu) do realizacji przez Serwis www.incop.pl
REALIZACJA I WYSYŁKA ZAMÓWIENIA
- Realizacja zamówienia odbywa się w terminie od jednego do trzech dni roboczych, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu - w przypadku płatności przelewem lub za pośrednictwem serwisu PAYU; autoryzacji karty - w przypadku płatności kartą płatniczą; momentu potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji - w przypadku płatności za pobraniem.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia do 30 dni roboczych w przypadku braku towaru w magazynie (w tym terminie następuje zamówienie brakujących produktów od producenta lub dystrybutora) lub gdy zamówiony towar wymaga dodatkowych prac, głównie chodzi tu o proces lakierowania czy docinania produktu.
- Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy paczki przez kuriera.
- Do zamówienia standardowo faktura VAT.
Klient może anulować złożone zamówienie do momentu otrzymania informacji e-mail o wysłaniu zamówienia. Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już wysłane. - W przypadku odmowy realizacji zamówienia, niedostępności opłaconych przez Klienta towarów lub w przypadku anulowania przez Klienta złożonego zamówienia Sklep niezwłocznie dokona zwrotu nadpłaconej kwoty przelewem bankowym lub przekazem pocztowym (w przypadku przekazu pocztowego kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty przekazu). O wyborze sposobu zwrotu decyduje Klient. Klientowi nie będą przysługiwać żadne inne roszczenia w tym zakresie.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.
- Koszty dostawy towaru pokrywa Klient i wynosi on 14,99 zł, przesyłka wysyłana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, w przypadku płatność za pobraniem koszt dostawy to 19,99 zł;
- Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje pod warunkiem dostępności towaru w magazynie Sklepu lub w magazynie dystrybutora albo producenta. W przypadku braku zamawianego towaru Klient jest informowany o stanie realizacji zamówienia i decyduje o dalszej realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z zamówienia).
CENY
Ceny towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i widoczne są w wersji netto oraz brutto, nie zawierają natomiast kosztów przesyłki.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Sklep akceptuje następujące rodzaje płatności:
-
- Przy odbiorze osobistym towaru w siedzibie firmy – gotówka lub przedpłata;
- Przy wysyłce pod wskazany adres:
- przedpłata przelewem na konto sklepu - ING Bank Śląski S.A. 55 1050 1230 1000 0092 2495 9347; w przypadku wybrania opcji zapłaty przelewem, należy dokonać wpłaty nie później niż w ciągu 7 dni od dnia potwierdzenia zamówienia przez Sklep, po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane;
- Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
REKLAMACJE I ZWROTY
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów Klient może zrezygnować z zakupionego towaru (bez podania przyczyny) w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt nie był używany oraz nie został w inny sposób zniszczony. O zamiarze odstąpienia od umowy Klient powinien niezwłocznie poinformować Sklep za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając e-mail na adres biuro@incop.pl. Towar należy odesłać do Sklepu w terminie do 14 dni w paczce razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem. Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres: INCOP Tomasz Janocha ul.Piekarska 97 41-902 Bytom. Sklep dokonuje zwrotu wartości zamówienia na wskazane przez Klienta konto bankowe lub przekazem pocztowym. O sposobie dokonania zwrotu decyduje Klient.
- W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki Klient powinien odmówić odbioru przesyłki, a następnie sporządzić „Protokół szkody” wpisując przyczynę nieodebrania przesyłki jako: „Uszkodzenie opakowania”. Protokół należy przesłać e-mailem na adres biuro@incop.pl lub pocztą nasz adres: INCOP Tomasz Janocha ul.Piekarska 97 41-902 Bytom. Po otrzymaniu protokołu, w zależności od tego, co wybierze Klient, zamówienie zostanie wysłane ponownie lub Sklep dokona zwrotu wartości zamówienia. Niespisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji, jednak w tej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, że przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.
- Zgłaszając reklamację dotyczącą niezgodności towaru z umową, należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji. Towar należy odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Odpowiednio zabezpieczoną paczkę należy odesłać na adres: INCOP Tomasz Janocha ul.Piekarska 97 41-902 Bytom. W przypadku uznania reklamacji Klient może żądać wymiany towaru na nowy lub zwrotu pieniędzy. Wartość towarów, zwracana jest na wskazane przez Klienta konto bankowe lub wysłana przekazem pocztowym w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
GWARANCJA
- Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy w przypadku zastosowania zawodowego lub porównywalnego z zawodowym.
- Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie zakupu urządzenia przez pierwszego użytkownika, przy czym decydująca jest data na dowodzie zakupu.
- W przypadku naprawy gwarancyjnej, gwarancja zostaje przedłużona o czas naprawy.
- Przedmiotem gwarancji zostają objęte narzędzia, w których przy prawidłowej eksploatacji wystąpiło szkodzenie wynikające z wady produkcyjnej lub materiałowej.
- Gwarant zapewnia wykonanie naprawy gwarancyjnej w terminie 14 dni, o ile naprawa nie wymaga ekspertyzy rzeczoznawcy lub podzespół podlegający wymianie nie musi być sprowadzony od producenta.
- Gwarancja będzie respektowana po przedstawieniu przez klienta dowodu zakupu (faktury).
BEZPIECZEŃSTWO I POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Z chwilą złożenia zamówienia, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, niezbędnych do realizacji zamówienia przez firmę INCOP Tomasz Janocha w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania ich oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania do celów związanych z realizacją zamówienia.
- Jeśli Klient wyrazi na to zgodę, dane są przetwarzane również w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Sklep.
- Wszystkie dane przekazywane przez użytkowników Sklepowi (w tym dane osobowe) przechowywane są w bezpieczny sposób.
- Płatności on-line obsługiwane są przez firmę imoje ING.
- Dane przesyłane w trakcie dokonywania zamówienia są szyfrowane przy użyciu technologii SSL.
- Sklep nie ma dostępu i nie przechowuje na swoich serwerach danych kart kredytowych ani parametrów logowania kont bankowych użytych do realizacji płatności on-line.
- Sklep nie udostępnia innym podmiotom żadnych danych przekazywanych przez Klientów.