Przy prostych i precyzyjnych zamówieniach kompletacja, pakowanie i wysyłka odbywa się w mgnieniu oka.

Zdarza się, że kontaktujemy się z klientem bezpośrednio po złożeniu zamówienia gdy wychwycona zostanie jakaś nieścisłość. Podam przykład który czasami ma miejsce: w zamówieniu mamy nity o średnicy 4mm oraz wiertło o średnicy 5mm teoretycznie nic nam do tego co zamawia klient aczkolwiek są sytuacje, że ktoś zamawia ten produkt pierwszy raz i nie ma jeszcze wystarczającej wiedzy na ten temat. Dzwonimy, i okazuje się, że wiertło miało być pod te konkretne nity. Informujemy wtedy klienta, że w takim przypadku polecamy wiertło o średnicy 4,1mm ponieważ tylko wtedy mamy gwarancję prawidłowego zanitowania. Taki proces pozwala nam zaoszczędzić czas dla obu stron a co najważniejsze zapobiega rozczarowaniu z zakupów.

Czasami okazuje się, że taka konsultacja nie była konieczna i produkt wybrany został świadomie do innych celów, ale taka krótka rozmowa pozwala nam bliżej zapoznać się z nowym klientem i dowiedzieć się czym konkretnie się zajmuje, żeby w przyszłości móc obsłużyć go bardziej kompleksowo.
Ponadto zawsze służymy pomocą, jeśli podczas zamówienia w głowie kłębią się znaki zapytania zawsze zachęcamy do kontaktu w dowolnej formie. Postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości, tak by zakup był dopasowany do faktycznych potrzeb.

Są i takie przypadki, kiedy komputer pokazuje jedno a półka na magazynie ma na ten temat inne zdanie. Wtedy konsultujemy się z gotowym już rozwiązaniem sytuacji i proponujemy opcje wyboru podobnego produktu lub informujemy kiedy spodziewamy się najbliższej dostawy z brakującym towarem. Uważamy, że każda sytuacja jest do rozwiązania, trzeba tylko dobrych chęci, a tego u nas nie brakuje.